henro-san-nanja.reismee.nl

Freeday!!! Daar gaan we dan!


Het vliegtuig vertrekt een uurtje eerder dan gepland. Gelukkig ben ik op tijd op Schiphol. Alleen zit een bakje thee met de vriendin, die me wegbrengt. er niet meer in.

Door de douane en dan maar gelijk richting gate, besluit ik!!

Bij de douane duurt het wat langer dan verwacht. En willen ze mijn handbagage nog controleren. Pffff

Dat blijkt uiteindelijk mee te vallen. Ze willen alleen graag weten wat er nu precies in dat zakje zit aan de zijkant van mijn tas. Ik vertel ze dat daar mijn didgeridoo in zit. En dan ontstaat een gesprek. De vrouw van de douane roept haar collega om het te laten zien. Ze vragen of ik al lang speel. En of ik nu naar Australië ga. Dan vertel ik ze van mijn reis. Heel bijzonder!! Ze vragen nog net niet of ik even wil spelen (gelukkig).

Hop, nu richting gate. Nog wat drinken en dan al boarden.

Met een heerlijk fluit muziekje zit ik in de A321 van Finnair.

Op de achterste rij en niemand naast me. Heerlijk. Begint al rustig!

Groeten,

Nanja



Reacties

Reacties

Nanja

En dat is dan je 1e mooie ontmoeting op deze reis, bij de douane; dat er nog maar veel mogen volgen.

Arianne

Didgeridoo blijft bijzonder! Jammer dat je niet gespeeld hebt... :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!