henro-san-nanja.reismee.nl

Paniek

Elke Henri heeft een route boekje bij zich. Het is je bijbel zo noem ik het. Er staat echt alles in. Je bewaakt dat boekje met je leven dus ik ook!

Een uurtje terug kwam ik onder een heerlijk warme douche vandaan. Pakte mijn Henro tas op om mijn route te plannen voor morgen. De henro tas houd je altijd bij je en daar zitten waardevolle spullen in zo ook mijn henro boekje dacht ik. Ik kijk goed de tas door en nog eens en nog eens geen boekje.

Krijg nou het heen en weer. Ik mijn kamer op zijn kop gegooid. Nog geen boekje. Lichte paniek slaat toe. Jemig waar is verdorie mijn boekje. Ik ga in paniek in gedachten terug waar ik hem het laatst heb gebruikt. O dat was de taxi. Maar welke taxi bedrijf heeft mij gebracht ik weet het niet. O kloot. Ik besluit in mijn paniekerige bui hulp te vragen bij de receptie van het hotel. En wonder boven wonder hij lag daar. Ik had hem daar op de balie laten liggen.

Paniek weer weg. Boekje terug.

Leerpunt altijd je boekje gelijk terug doen in je tas!!!!!!

Nu kan ik met een gerust hart mijn route gaan uitstippelen en dan heel fijn dromen

Reacties

Reacties

Lijnie

Gelukkig weer terug gevonden , maar heel herkenbaar als je andere lopers heb gevolgd .

Wil

Pff dat was wel ff zweten zeg. Goed dat je naar de balie ging en je were een wondertje kon beleven

Sander

He Chefin, leuk om je verhalen te lezen!
Zo Nanja :)
Fijn dat je mooie momenten ervaart en nieuwe herinneringen aan het maken bent. Blijf goed op je zelf passen (en je boekje, haha)

Anneke

Lieve Nanja,wat een nare gedachte dat je je bijbel kwijt bent,gelukkig heb je hem terug.Wees er zuinig op.Morgen weer aan de wandel en dan lezen we weer jou verhaal,ik kijk er al naar uit.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!