henro-san-nanja.reismee.nl

Laatste dag shikoku

Zo dat was dan mijn laatste dagje op shikoku.

Om 8 uur ging mijn wekker. Op mijn gemak ontbijten. Dan nog even naar de bouwmarkt voor wat extra tape. Om 9 uur ben ik terug op mijn kamer. Beetje relaxen en bedenken wat ik ga doen. Ik wil de bus om kwart voor 3 nemen. Dan kan ik op mijn gemak eten op de airport en dan naar mijn cabine.

Ik besluit eerst stukje te wandelen. Het is nu droog. Vannacht heeft het flink gedruppeld. Ik loop naar de andere kant van het water. En bedenk me dan dat ik best nog even naar de aeonmall kan gaan. Daar hobbel io naar toe. Drink er een kopje thee. Ga nog wat winkeltjes af. Koop nog handtasje. En dan neem ik nog een kopje thee. Tegenover de Starbucks worden er foto's gemaakt van ouders met kinderen. De fotograaf is geweldig. Elk kind benaderd hij anders en hij krijgt ze allemaal aan het lachen. En het is er druk!! Ik heb in die tijd zeker 40 gezinnen langs zien komen. Ook komen er natuurlijk gewoon winkelend publiek langs. Voor de kinderen hebben ze geweldige wagentjes. Papa en mama kunnen duwen kind kan zitten nep sturen en allerlei knopjes indrukken. Het leuke is dat alle van die wagentjes anders zijn. Er is een pokemon karretje, Thomas de trein, Hello Kitty enz. Te grappig. Voor de allerkleinste is er een wagentje met een soort van maxi cosi. In een rechte stand. De meeste kinderen hebben echt plezier. Als er een klein meisje langs loopt en me aankijkt zwaai ik naar haar. Een beetje verlegen kruip ze tegen haar moeder aan maar zwaait uiteindelijk toch terug. Ik vind het leuk. En haar moeder ook. Oke bijna half 2. Ik neem de taxi naar mijn hotel en pik mijn tassen op. Zo das mooi. Nu richting station. Ik neem een taxi daarnaar toe. Ik ga naar de highway busterminal en koop er een kaartje. Dan nog even buiten in het zonnetje wachten tot de bus er is. De busrit duurt 2 uur en drie kwartier. Maar het vliegt voorbij. Ik kijk wat naar buiten. Bizar hoe groot sommige steden zijn. Bij terminal 1 stap ik uit en ga kijken waar hotel is. Met een beetje hulp vind ik het snel. Ik drop daar mijn spullen check alvast in en ga dan eten. Curry Rijst wordt het. Zalig. Dan loop ik nog wat winkeltjes af en ga daarna terug naar mijn cabine hotel. Op tijd mijn bed in en dan morgen om 10. 45 de lucht in. En het mooie is. Ik kom om 17.45 aan in Nederland. Maar wel 10 uur vliegen naar Helsinki en dan van Helsinki naar Amsterdam.

En dan morgen slaap ik in mijn eigen bedje.


Groeten,


Nanja

Reacties

Reacties

Lijnie

Goede vlucht Nanja.

Yvonne

Wat heb ik genoten van je verhalen,
slaap lekker en wel thuis!

Maarten

Goede terugreis!,

Erica

Wat heb ik met heel veel plezier jou verhalen gelezen,(zal het missen)en wat een bewondering heb ik voor jou dat je deze fantastische reis helemaal alleen hebt gemaakt. Hele goede vlucht terug en weer welkom in ons Kikkerlandje.

Wil

Goede en fijne vlucht

hailina

nan een hele goede vlucht

Chris Visman

Bewondering Respect. Woorden die mij meteen te binnen schieten nu je aan het laatste stukje van je mooie reis bent gekomen. Wat een geweldig avontuur dat je zo geweldig volbracht hebt. En nu op weg naar je eigen tempel die je ongetwijfeld gaat vullen met je gekochte spullen maar vooral met mooie indrukwekkende herinneringen aan deze fantastische reis. Ik heb genoten van je blogspot en foto'staat. Ik ga het zeker missen. Goede vlucht terug.

Sabine

Een hele mooi reis terug, slaap lekker x

Chris de Vries

Het mooie van thuiskomen is, dat je weer weg kan gaan.

Boukje

Ik lees dit "toevallig" op het moment, dat je weer in NL landt. Wat ga ik je blog missen, s ochtends bij mn kopje koffie. Je reis van 2.000 kilometer begon met de 1e stap en je hebt het volbracht. Respect en verheug me op de live-verhalen, waarbij ik de sprankel in je ogen kan zien. Slaap lekker in je eigen bed.

Niels

Bon voyage en tot zoals eerder beschreven goede rustige nacht gewenst in jouw eigen bed binnenkort!

Of ga je direct door naar de Coolsingel ivm de Titel die uw stad heeft veroverd vandaag ????????????!

Stiekem hebben alle Lezers dit geregeld voor jouw als thuiskomst-feestje ....pssst niets doorvertellen hoor ????... t is alleen een beetje een uit de handgelopen feestje geworden als je t mij vraagt...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!