henro-san-nanja.reismee.nl

Beetje regen, beetje shoppen

Zo iedereen in de stress waar blijft de blog nou en is alles wel goed met nanja!!

Nou het gaat prima. Ik was alleen op stap en wat laat terug bij mijn hotel. Zeg 22.30.


Vanmorgen werd ik wakker van mijn wekker. En daar heb ik zo'n hekel aan. Dus ik besluit mijn wekker nog een half uurtje later te zetten zodat ik langzaam wakker kan worden. Ik heb een echt goede nacht gehad. Misschien zelfs wel teveel geslapen.

Na mijn ontbijtje maak ik plannen voor vandaag. Het regent. Dan hoor ik iedereen al zeggen wat jammer. Maar ik vind niet erg. De temperatuur is prima dus ga met een plu van het hotel gewoon op stap. Eerst richting het station voor mijn dagelijkse kopje thee. Dit keer trakteer ik mezelf op een stukje chocolade taart. Het is dan wel geen chocolade donderdag maar het smaakt er niet minder om. Ik heb van de week een poster gezien van een nieuwe winkel mall hier in tokushima. Op internet kijk ik waar het ligt. O dat is aan te lopen. Op mijn gemak ga ik die kant op. De aeon mall is echt groot. Ik zie hem al vanaf de verte. Als ik aankom is het eerst tijd voor weer een kopje thee. Oke. Wat wordt mijn plan. Van boven naar beneden of van beneden naar boven. Ik kies de laatste. Ik bekijk alle winkels uitvoerig. Tis echt een mooie mall. Als ik op de 4 etage kom zie ik allerlei eet tentjes. En het is er druk!!! Maar gezellig. Ik loop door en doe hier ook nog wat winkels aan. Dan hop naar de 5de verdieping. Weer eetzaakjes, een yoga school, even denk ik zou ik naar binnen gaan maar dan zie ik wat intressanters. Een cinema. Ik loop er naartoe en kijk of ik wat bekende dingen zie. Nou weinig. Alleen belle en het beest. Shit denk ik dan. In Nederland zou ik daar echt nooit heen gaan. Masr ik vind wel leuk om hier naar de BIOS te gaan. Ik vraag aan een medewerker of het Engels is gesproken en zij bevestigd mij. Nou oke dan 1kaartje. Dat moet bij de automaat masr krijg daar hulp bij. Erg aardig. Ik koop nog popcorn en cola en dan loop ik nasr zaal 1. Als ik binnenkom is net het voor stukjes deel afgelopen. Ik zoek mijn stoel en de film begint. Nou das mooi. Je zou het niet geloven maar ik vond de film prachtig. Als hij is afgelopen blijft de zaal nog donker en iedereen blijft zitten. Tot de muziek en aftiteling is afgelopen en dan gaat het licht aan. Bijzondere ervaring maar eigenlijk wel zo mooi. Niet dat gehaaste als in Nederland. Als de film is afgelopen ga ik naar beneden. Een stukje eerder op de weg zit een winkel waar ik nog wil kijken. Als ik buiten kom is het al donker. Haha. Ik kijk een beetje verbaasd op mijn telefoon. Ja dat klopt wel rond deze tijd is het donker. Oke ik laat die winkel en ga wat eten. Ook hier buiten zijn genoeg eetgelegenheden. Als mijn buikje rond is en ik check mijn telefoon weer is het toch echt wel tijd om terug naar mijn hotel te gaan. Ja wat doe ik. Ik kan gaan lopen maar als ik dat doe en ik loop mis verdwaald ik denk ik. Haha. Bij daglicht is het toch net even makkelijker. Dan vraag ik in restaurant of ze een taxi voor me willen bellen. Tuurlijk zegt de jongen. Een kwartier later arriveert hij. In de taxi heb ik een praatje met de chauffeur. Hij vraagt wat ik hier kom doen. Als ik zeg voor de 88 tempels gaat hij klappen. Dan vraagt hij of ik morgen nasr de volgende tempel ga. Nee zeg ik ik ben al klaar. Hij kijkt via de spiegel mij aan. Echt zegt hij. Ik bevestig. Haha. De man gast glunderen en verteld dat hij het met de auto ook een keer heeft gedaan. Als hij hoort dat ik heb gelopen wordt hij bijna gek. Haha. Als we bij hotel arriveren stapt hij uit(dat doen ze meestal niet) en kom me de hand schudden en feliciteert me. Ik bedank hem en loop naar binnen. Ik haal mijn sleutel en ga naar mijn kamer.

Als ik op mijn kamer ben en ik heb weer wifi ontploft mijn telefoon. Haha. Allemaal bezorgde mensen. Erg lief maar nogmaals het gaat echt goed met me. Ik had een hele leuke dag.


Groeten,


Nanja

Reacties

Reacties

boukje

Ik was met mn mama en tante vandaag bij de Designer Outlet in Roermond en koffie met wat lekkers bij Starbucks .. Beetje van t zelfde, toch .. En die film heerlijk toch?

Arianne

Goed plan ... die mall. Leuk ook dat mensen zo blij zijn dat je lopend de pelgrimsroute gedaan hebt ..

Flory

Grappig! je was nooit zo van het shoppen! Hi!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!