henro-san-nanja.reismee.nl

Prima dagje

Vandaag vroeg op pad. Op naar tempel 40.

Eerst nog snel een ontbijt je erin. En dan lopen maar.

Ik heb vandaag het gevoel of ik alleen loop. Ik zie niemand en kom ook niemand tegen.

Het is nog flink bewolkt en er dreigen regenbuien. Ik voel af en toe een paar druppels maar daar blijft het verder ook bij. Als ik even zit uit te puffen op een bankje komt er iemand naar me toe. Heb je hulp nodig vraagt hij. Dus ik zeg nee hoor. Even bijkomen. O dacht dat je met de bus wilde die stopt daar verder op. Ik wijs zijn aanbod af en zeg dat ik even pauze hou voordat ik verder ga.

Ik loop groot gedeelte langs de weg en het was me al eerder opgevallen maar deel het nu ook met jullie. Veel auto's hier zijn een beetje vierkant formaat. Maakt niet uit wat voor merk. Alle merken lijken een vierkant model in hun pakket te hebben. Tuurlijk rijden er ook andere auto's. Maar merendeel is echt vierkant. Ik moet er wel om lachen eerlijk gezegd. En ik vind ze zelfs nog leuk ook.

Dan kom ik eindelijk bij tempel 40. Pfff ben lichtelijk versleten. Wat ga ik doen. Stempel scoren rituelen doen en door. Tis inmiddels wel een lekker zonnetje. Nee ik doe het niet. Vraag of ik hier kan blijven slapen. Tis misschien nog wat vroeg maar het is oke. Ik wordt de plek gewezen. Schrijf me in in het schriftje en ga nog even lekker in de zon zitten. Ook zag ik een bakkertje aan het begin van de straat. Ik ga ook nog een taartje scoren straks.

Als ik mijn rituelen heb gedaan en mijn stempels ga halen krijg ik ook nog een boekenlegger. Zo leuk vind ik dat.

Ik ga nog even lekker in de zon zitten en dan loop ik naar het bakkertje. Ik scoorde daar een gebakje voor mij en koop een cakerol voor de mensen van de tempel.

Wat heb ik het toch goed!!

Ik loop voor iets te eten een stukje door. Dan kom ik bij de a-max. Ik vraag me af wat dat zou zijn dus ga er naar binnen. Zooooo ik kijk mijn ogen uit. Wat een grote winkel. De Albert Hein XL is er niks bij. Ze verkopen er ook nog kleding en andere huishoudelijke dingen. Ik koop wat zaken om te eten en een nieuwe Deo. Dat kan ik wel gebruiken vind ik zelf.

In het zonnetje loop ik terug naar mijn plaatsje voor vannacht. Ben er blij mee. En morgen morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Even geen tempel. De volgende is 50 km verderop. Ik ga dat op mijn gemak je lopen als de weer goden mij gezind blijven.



Groeten,


Nanja

Reacties

Reacties

Diana

????????????????????????????????????????

Sander

Lekker bezig Chefin!
Enjoyy je dagje :)

Lisa-Marie

Oh wat leuk, vierkante autotjes net als de champingautotje :)

jan

Genieten

Boukje

Al bij 40 .. nou moe! Heerlijk zo'n rustige dag.

Anne-Marie Teuben

Hallo Nanja,

Wij zijn vandaag in Matsuyama aangekomen en hebben sneeuw op de bergen zien liggen. Hoop dat je daar geen last van hebt. Wij bezoeken morgen tempel 51.
Heel veel succes namens de Koning Aap groep.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!