henro-san-nanja.reismee.nl

Ik doneer aan jkz

Lieve vrienden,

Wat een dagje rust al niet met je kan doen. Ik heb vannacht aardig kunnen bijtanken en daar ben ik dan ook heel blij mee.

Wat ik vandaag eigenlijk ook wilde vertellen is het volgende. Ik had voor mijn reis bedacht geld in te zamelen voor een goed doel. Zodat ik dat na mijn tocht aan dat doel kon overhandigen.

Voor mijn reis is er helaas door verschillende omstandigheden niets van gekomen.

Nu heb ik besloten om het bedrag wat ik uitgeef aan iedere tempel voor mijn stempels te gaan doneren.

Dat is 88x 300 yen. 88x zon 2,5 euro.

Maar wat moet het goede doel dan worden. Ook daar zijn veel gedachten over geweest. Iets voor de oogheelkunde, iets voor autisme maar de keuze is toch gevallen op mijn eerste gedachte en dat is iets voor het Juliana kinderziekenhuis.

Ik maak deze reis zeer mooie dingen mee. Het is mij gegund om dit mee te mogen maken waar ik enorm dankbaar voor ben.

Kindjes in een ziekenhuis maken minder leuke dingen mee en ik hoop dat ik met mijn donatie ze het een klein beetje fijner en aangenamer kan maken tijdens hun verblijf in het zkh.


Voor mij schijnt vandaag de zon, daar boven aan de hemel. Ik kijk ernaar en straal, ik voel de stralen op mijn huid en geniet van de warmte. Ik zie alles kleuriger en fleuriger. Ik ben blij!!


Groeten,


Nanja

Reacties

Reacties

Wil

Hoi Nanja, super ff pas op de plaats en dan mogen ervaren hoe je accu kan opladen.
Ik vind het zo knap van je en zeker als het in je hoofd niet zo soepel loopt om dan toch je rust te pakken.
Hele fijne dag en xxx van ons beiden

Arianne

... en de lucht is blauw, de zon schijnt op je kruin ... xxx

jan

Mooi

Elly

Helemaal stralend! Hier in Ehime ook.
Wat een hemels gevoel hè?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!