henro-san-nanja.reismee.nl

Vrij vrij

Zo en wat doe je op zo'n dag. Nou helemaal niks.

Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Ik had een wat onrustige nacht. Toch nog teveel bezig of het wel de juiste beslissing was denk ik.

Om half negen ging ik ontbijten. Twee grote stukken brood, jam, koude thee, twee gebakken eieren. Gelukkig was de dooier hard. Salade en een worstje.

Tien dat erin zat nog even lekker op bed honkbal kijken. Tweeënhalf uur later werd ik wakker. Wat gehangen wat gelezen wat geschreven en om twee uur op pad gegaan. Eerst langs wat winkeltjes en daarna naar de onsen. O en dat laatste was geweldig. Heerlijk gebadderd. Gebubbeld en heerlijke warme stralen over mijn rug. Een genot. In de onsen is het ook echt rustig. Een genot opzich. Een mooi ontspan momentje voor mezelf.

Op de terugweg rijst met curry eten en een ijsje en dan weer lekker naar mijn kamer.

Voordat ik vanmiddag op pad ging en bij de receptie stond heb ik zowaar nachtje extra bijgeboekt. Beter voor mij. Dan ga ik morgen met de bus naar 38 en terug en dan ga ik vanuit hier richting 39. Voor mijn voeten ook wel goed nog een dagje rust.

Ik ga ze jullie niet laten zien maar ze zijn zeg maar herstellende. Ik heb grote blaren gehad maar die zijn mooi ingedroogd. En het tapen heeft daarbij echt geholpen. Alleen bij mijn tweede teentje ligt het open.

Dat is nu ook al aardig aan het drogen dus een dagje extra is wel fijn.



Groeten,


Nanja

Reacties

Reacties

Niels

Ondanks de pijnlijke blaren moet ik vaak om je verhalen lachen en soms even slikken zoals je de vorige keer beschreef over de lawine.
Vorige blog hebben menig je advies gegeven om te rusten en dat doe je lekker op zn "Nan'san's" vandaag; top????!
Je volgt je hart en die taal straal je daar mooi uit naar anderen. Je krijgt er blijkbaar zoveel voor terug, mooi om
Dat via jouw blog terug te lezen. Dank.
Hopelijk trekken de blaren langzaam weg en kun je weer andere symbolische stappen zetten????... Groetjes????????

Chris Visman

Hoi Nanja. Goede beslissing om deze dag in te lassen en weer even terug naar jezelf te gaan en je lichaam even de tijd gunt. Ik lees je verslagen met toenemende verbazing. Sommige dingen snapte ik niet zo goed maar ik heb even gegoogeld en nu worden een heleboel dingen duidelijker. Ben ook wat later in je reis terecht gekomen. Maar wat doe je het goed en wat een ervaringen. Heel mooi en waardevol. Fijne reis verder en ik blijf je volgen en mee genieten van je reis.

jan

Vestandig besluit lekker relaxen eerder in je reis hadden we het over je gevoel volgen volgens mij is dat de beste leidraad en naar je lichaam luisteren om je reis te voltooien

Flory

Zoek iemand die goede voet massage geeft!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!