henro-san-nanja.reismee.nl

Heerlijke wandeldag

Wat een verhaal ook weer vandaag.

Maar eerst beginnen we met gisteravond. Ik kreeg een heerlijke maaltijd voorgeschoteld met tempura. 5 soorten rauwe vis. Dit was echt geweldig. Na de heerlijke maaltijd gauw naar bed. Ik sliep op de kamer bij de gastvrouw dus liet het licht aan. Nadat ik snel in slaap was en terwijl ik heerlijk lag te dromen heeft de gastvrouw nog een extra dekentje op me gelegd. Ze was bang dat ik het koud kreeg.

Vanmorgen besloot ik vroeg op te staan. Voor 7 al op pad. Heerlijk. Het was nog wat fris en de wind waaide aardig maar verder goed van temperatuur om te wandelen. Ik besluit om een gedeelte met de trein te doen. Als ik instap zie ik mijn Starbucks maatje hij was overrompeld dat ik al hier was. Daarna ben ik uitgestapt en begonnen naar mijn wandeling naar tempel 28. Heerlijke wandeling geen tegenslagen en kwam niemand tegen. Daarna door naar 29. Een wandeling uit duizenden. Heerlijk door landbouw gebied sommige mensen hard aan het werk sommige akkers staan al onder water. Tis weer een genot. De wandeling gaat goed en dan moet je besluiten wat je gaat doen vandaag. Nou ik dacht maar ook naar 30 te gaan. Ik weet niet of dit nou de juiste keuze was. Hoezo. Nou ik was natuurlijk weer eens heerlijk aan het genieten van mijn omgevingen dan vergeet ik de rest. Wat bordjes gemist maar uiteindelijk kwam ik een paar goede tegen. Yeahhh denk je dan totdat je er na ruim anderhalf uur achter komt dat je de alternatieve route loopt die iets meer km is. Maar moet eerlijk zeggen de wandeling was mooi. Helemaal uitgeteld kom ik bij 30. Ja en nu. Ik heb nog niks geregeld en het is toch al wel half 4. Naar trein station lopen is een optie en dan de trein naar kochi city nemen en dan daar wat regelen. Eigenlijk ben ik het zat. Ik ga wel op pad en kom bij de supermarkt. Daar vraag ik of ik mijn tent mag opzetten aan de zijkant van het gebouw. En dat is prima. Nou daar zit ik dan in mijn tentje. Op mijn luchtbed. Dadelijk al mijn kleren aan en lekker in mijn slaapzak kruipen. En wil ik wat hebben dat kan de supermarkt is 24 uur open.

Het is vandaag beetje kort verhaal maar ik ben moe en kan er niks moois van maken.


Groeten,


Nanja

Reacties

Reacties

Boukje

Ik vind het mooi!

Wil

Je gaat als een Speer. En ik geniet van je verhalen ???? dankjewel.

jan

Het van het verhaal is dat het zolekker

jan

Dat het zo lekker ging en dat is goed nieuws

Sabine

Mooi dat je gewoon kan kamperen, ben erg benieuwd hoe dat er uitziet naast de supermarkt :), You go girl!

Nanja

Sorry geen foto gemaakt. Je zet gewoon je tent op en ga liggen. Te grappig. Heb het wel even netjes gevraagd

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!