henro-san-nanja.reismee.nl

Mijn eerste nacht

Na een mooie bus rit van 2,5 uur kom ik aan op tokuschima bus station. Vanuit de bus zie ik mijn hotel al.

Dat is fijn. Niet hoeven zoeken of vragen welke kant ik op zou moeten. Ik denk dan dekkertje dat heb je goed geregeld.

Het hotel is heerlijk. Na een heerlijke warme douche besluit ik op onderzoek uit te gaan. Even wandelen door de stad en op zoek naar wat eten.

Eet mogelijkheden in overvloed dus ga een klein druk zaakje binnen. Ja en dan. Haha. Ik had toch iets van Japans geoefend maar grote blackout.

Het blijkt geen probleem. Er komt een meisje die ook beetje Engels spreekt en ik zeg en vraag haar wat ze aan kan raden en even later zit ik aan heerlijke noodles.

Om 7 uur stort ik een beetje in. Languit zittend op mijn bed voetbal kijkend wil ik nog niet slapen terwijl mijn lichaam dat wel vraagt. Om zo snel mogelijk in het Japanse ritme te zitten. Ik besluit om half 9 toch maar te gaan slapen.

Het was een prima eerste nacht. Aantal keren wakker maar viel redelijk snel wel weer in slaap. Ik moet wel even wennen aan het voorgenomen weinig contact en sociaal media. (Hoe verslaafd zijn ben ik hier toch aan verslaafd).

Na klokje rond op mijn bed te hebben gelegen besluit ik te gaan ontbijten en daarna op stap te gaan richting tempel 1. Vandaag nog niet wandelen. Dagje rust heb ik nog wel verdiend.


Groeten,

Nanja

Reacties

Reacties

Nanette

Goed om te horen dat het je vrij "makkelijk" vergaat.

jan

Je kan het

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!