henro-san-nanja.reismee.nl

Helsinki-japan

Vanaf Helsinki ga ik rechtstreeks naar Osaka.

Met een vliegtuig vol mensen, moesten we nog even wachten op vertrek. Bij elkaar werd dat een klein uurtje.

Ik raakte aan de praat met mensen die naast me zaten.

Ze kwamen uit Denemarken, gingen een rondreis maken voor twee weken. Deze Denen vertelde mij dat er een staking was bij finair. Er waren voor die dag zo'n 50 vluchten gecanceld. Ik blij dat ik wel kon gaan. Al was het onverwachts een uurtje eerder.

Aan de andere kant van mij zat een japanner. Die geen Engels sprak. Dus lekker rustig!

De vlucht ging goed. Alleen dat slapen is toch echt niet aan mij weggelegd. Lawaai en licht twee dingen waar ik niet zo goed tegen kan.

Nadat we geland waren in Osaka door de douane, Nederland mag daar voorbeeld aan nemen. Wat gestroomlijnd ging dat. Binnen half uur gescand door de douane, sticker in paspoort en tas al binnen.


Yeahhhhh ik ben in Japan


Groeten,


Nanja

Reacties

Reacties

Arianne

Welkom in Japan!

Jos en Wil

Heerlijk, hele fijne dagen
Xxx

Kees

Fijn dat je op de plaats van bestemming bent aangekomen.
En dan nu het grote loopavontuur. Sterkte en plezier.????

jan

Ja nu gaat het echt beginnen succes

Anastasia-san????

Jij ben aangeboren schijftalent henro-san-Nan!
Nu, dat we allemaal lekker in ons bedjes liggen, loop je ergens 10 duizend kilometers van ons verwijderd met een wandelstok en acht kilo op je rug. Helemaal gek zeg.
Geniet er maar van je eerste indrukken en je vrijeheid!

Sabine

Fijn dat je goed bent aangekomen. Nu begint je mooie reis echt! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!