henro-san-nanja.reismee.nl

We gaan op stap en nemen mee!


Woensdagavond, daar zitten we dan. Toch nog een keertje door mijn paklijst heen: ben ik niets vergeten? Wil ik nog iets anders mee? Iets eruit, iets erbij. Wat gaat het worden?
Ik ben vrij bijgelovig, dus moeten er echt aan aantal zaken mee. Gelukkig zijn die niet zo zwaar, maar toch!!

Boven aan mijn lijstje staat toch echt wel een didgeridoo. Een mooie kunsstof didge, die ik uit elkaar kan halen. Dan ook nog een mooie edelsteen, die ik heb gehad voor mijn reis van een speciaal iemand. Ook de andere kadootjes vinden een plek in mijn tas. Ook mijn trouwe vriendje gaat mee: Biff mijn zorgenvriendje.

En dan verder. Ik wil zo licht mogelijk reizen, maar ik wil toch ook van alles wat mee op mijn reis. Zo gaat er in de tas een luchtbed en slaapzak en er bovenop een klein tentje.
Nog wat kleding, twee korte broeken en een lange broek. Een thermo legging, twee shirts korte mouw en één met lange mouw. Hé, denk ik dan: er kan nog best wat bij in de tas. Dus zet ook nog paar extra schoenen en mijn waterfles erbij.

Met mijn handbagage: medicijnen, mijn brieven, schrijfgerij, enz., zit ik zo op de 8,5 kilo.
Dat moet wel gaan lukken!! (hoop ik)


Groeten,
Nanja





Reacties

Reacties

Arianne

Dat valt best mee, 8,5 kilo! Knap gedaan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!